fredag 30. mai 2014

Hverdagen for tiden....


Og sånn går liksom dagene.... Når folk spør meg hvordan i huleste jeg har klart å fullføre siste året av bacheloren med baby på slep, så har jeg egentlig bare viftet litt med hånda og sagt at det var jo iiiikke noe stress. Sannheten er jo at det ikke var sånn kjempestress. Det har passet meg perfekt! Men akkurat disse dagene her....rett før frist for levering, da er det ganske tungt. Jeg er sliten av mye skriving, skjelven av koffein, og lille babyen min er tydelig sint, såret og irritert over at jeg bruker hvert ledige minutt forran macen. Jaja, 3 juni er ikke så langt unna. Da er jeg (forhåpentligvis) i mål, da har jeg faktisk klart det! Faktisk klart en sånn ting som flere ikke var redd for å fortelle meg ikke kom til å gå... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar